Park trampolin, warsztaty pszczelarskie, warsztaty mydlarskie, zwiedzanie parku narodowego i wspólna noc na wigwamie – z takich atrakcji korzystały dzieci, które uczestniczyły w minionym tygodniu w wakacjadzie organizowanej przez Gminny Ośrodek Kultury w Górzycy

Wakacyjna przygoda  rozpoczęła się od wyjazdu do parku trampolin Fun Jump w Gorzowie Wielkopolskim.

– Syn był megazadowolony, bardzo mu się podobał ten wyjazd. Cała wakacjada była w formie aktywnego spędzania czasu, dzieci wiele się nauczyły, ale też nie brakowało rozrywek. Cieszę się, że nasz ośrodek zorganizował tak fajnie dzieciom czas – mówi Paulina, mama Sławka.

W drugim dniu na warsztatach „Pszczoły w służbie dzieciom” dzieci zbudowały hotel dla pszczół i dowiedziały się wiele ciekawostek na temat życia i pożyteczności pszczół.

Trzeciego dnia uczestnicy z opiekunkami udali się do Ośrodka Muzealno-Edukacyjnego Parku Narodowego „Ujście Warty” w Słońsku. Wycieczka zakończyła się pysznymi deserami lodowymi w restauracji Parkowej w Górzycy.

– Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy warsztatami mydlarskimi, gdzie wykonaliśmy pachnące, idealne do kąpieli mydła. Wieczorem zaś na Ośrodku Rekreacyjno-Sportowym Wigwam odbyła się noc cudów, na której śpiewaliśmy piosenki przy ognisku, piekliśmy kiełbaski, malowaliśmy twarze, tańczyliśmy, dużo się śmialiśmy i mało spaliśmy – relacjonują opiekunki Agnieszka Bańka i Wioletta Sitko.

To naprawdę był tydzień pełen wrażeń! Do zobaczenia za rok!

Czytaj też: 5 złotych i 2 srebrne medale Mistrzostw Europy dla Athletic Team Rzepin! Brawo!