Do zespołu księgowego poszukujemy pracownika na stanowisko Samodzielnej księgowej/Samodzielnego księgowego w Słubicach.

 

 

Zakres obowiązków:

 

• prowadzenie pełnej księgowości spółek,
• sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, PIT, VAT,
• przygotowywanie miesięcznych bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych,
• bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US, GUS,
• weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym,
• przygotowywanie przelewów bankowych.

 

Cenimy:

• doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,
• praktyczna znajomość zagadnień księgowych oraz obowiązujących przepisów podatkowych,
• doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych (m.in. VAT, CIT, PCC),
• samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach.
• znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia Finanse będzie dodatkowym atutem

 

Proponujemy:

• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• uczestnictwo w projektach wewnętrznych
• wsparcie doświadczonych współpracowników
• dobrą atmosferę w pracy i zgrany zespół

 

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku proszę o przesyłanie CV na adres mailowy:
ksiegowosc@bilans.at
tel.519509615, 531254883

 

W CV prosimy dopisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.