Masz głowę pełną pomysłów? Lubisz pisać lub patrzeć na świat zza obiektywu? Dobro Twojego miasta leży Ci na serduchu? Umożliwimy Ci dotarcie do mieszkańców powiatu słubickiego! Na naszym portalu dosłownie każdy może zabrać głos! Każda osoba lub firma mogą założyć własnego bloga i budować swoją społeczność!

Dlaczego warto założyć bloga na portalu mieszkańców powiatu słubickiego?

Jeżeli chciałbyś / chciałabyś zwrócić uwagę na palący problem lokalnej społeczności. Masz ciekawą pasję, którą chciałbyś / chciałabyś podzielić się z innymi lub znaleźć osoby współdzielące Twoje zainteresowania. Prowadzisz ciekawe inicjatywy, którym warto nadać rozgłosu. To z myślą o Tobie stworzyliśmy trybunę każdego mieszkańca powiatu słubickiego. Nie ograniczamy i nie narzucamy Ci tematów. Tutaj każdy może odnaleźć swoją społeczność.

Twoja praca nie będzie jedynie postem, który żyje na tablicach innych użytkowników przez kilka minut. Twój wpis ma szansę trafić na stronę główną naszego portalu oraz na nasze media społecznościowe. Będzie widoczny w wyszukiwarce Google. Sprawimy, że Twoja pasja będzie widoczna dla wszystkich!

Jak założyć bloga i dodać swój pierwszy wpis? Instrukcja dla autorów!

1) Blogi mogą zakładać wyłącznie osoby zalogowane. Kliknij tutaj i zarejestruj się na portalu iLoveSłubice już teraz!

2) Aby zostać autorem / dodać wpis wystarczy przejść do zakładki: Blogi -> Dodaj wpis do blogu.

3) Potwierdź, że zapoznałeś się z naszym regulaminem i wyślij wniosek o zostanie autorem. Weryfikacja Twojej prośby może zająć od kilku minut do jednego dnia roboczego. Potwierdzenie aktywacji roli autora otrzymasz drogą mailową.

4) Czas by dodać Twój pierwszy wpis! Uzupełnij tytuł oraz treść swojego bloga:

W górnym pasku znajdziesz podstawowe narzędzia do edycji, takie jak: wybór rodzaju treści (Akapit / Nagłówek), pogrubienie tekstu, kursywa czy cytat. Powyżej znajdziesz przycisk “Dodaj medium”. Dzięki niemu możesz dodawać własne obrazy do wpisu czy filmy (limit wielkości pliku do 64 MB). Jeżeli będziesz chciał dodać zewnętrzny odnośnik lub film z serwisu streamującego takiego jak YouTube, wystarczy wybrać ostatnią z opcji “Dodaj adres URL”. W przypadku linku możesz zmienić go na tekst, natomiast film będzie widoczny w podglądzie. Medium zostanie dodane w miejscu, w którym w danym momencie znajduje się kursor.

Pamiętaj by stosować akapity! Ściany tekstu nie zachęcą nikogo do lektury! Grafika oraz materiały audiowizualne również zwiększą zaangażowanie odbiorców. Więcej o pisaniu tekstów w internecie dowiesz się z naszego poradnika (KLIK!).

5) W momencie dodawania grafiki lub już po jej dodaniu możesz ją edytować i ustawiać wedle potrzeb (np. wyrównać lub przestawić na jedną ze stron). Wystarczy na nią kliknąć lewym przyciskiem myszy i wybrać „Edytuj”. W tym miejscu również możesz dodać Etykietę, czyli opis widoczny pod zdjęciem.

6) Dodaj obraz wyróżniający oraz tagi. Obrazek powinien być dobrze wykadrowany i przyciągać uwagę, gdyż będzie widoczny z poziomu strony głównej. Tagi natomiast pozwolą łatwiej wyszukać twój tekst, gdy użytkownik skorzysta np. z wyszukiwarki na stronie. Wystarczy 3-6 tagów pasujących do treści Twojego wpisu, których potencjalnie mogą wyszukiwać użytkownicy. Tagi należy oddzielić przecinkami.

7) Klikamy wyślij. Gratulujemy! Zaczynasz budowanie swojej społeczności! Odpowiadaj na komentarze swoich czytelników i baw się dobrze!

PS: Pamiętaj, że publikując treść na naszym portalu, bierzesz za nią odpowiedzialność! Unikaj sformułowań uważanych powszechnie za wulgarne i nie obrażaj innych osób. Więcej o zasadach panujących na portalu znajdziesz w naszym regulaminie.